Comparteix a les teves xarxes!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

Palma promociona els establiments emblemàtics a la Word Travel Market de Londres

Antoni Noguera: “La ciutat, la fan les persones, però el petit comerç les uneix i cohesiona”

Palma, 5 de novembre de 2018. El batle de Palma, Antoni Noguera, juntament amb la regidora de Turisme, Comerç i Treball, Joana Maria Adrover, han presentat avui el Catàleg dels establiments emblemàtics com un producte més per a la promoció de la ciutat al mercat britànic. L’acte ha tingut lloc en el marc de la fira turística World Travel Market de Londres.

Hi ha assistit també la coordinadora general de l’Àrea de Turisme, Comerç i Treball, Josefa Peláez; el director general de Comerç, Sergio Gómez, així com el gerent de la Fundació Turisme Palma 365, Pedro Homar.

Cal destacar que avui comença la fira turística més important al mercat britànic. Per aquest motiu Palma ha aprofitat el dia de la inauguració per a donar a conèixer un projecte “molt important” per a la ciutat, els establiments emblemàtics. En aquest sentit, el batle ha destacat “la importància d’aquests comerços amb història; negocis familiars que desprenen l’aroma d’una ciutat autèntica, allunyada de les grans marques i de les franquícies”. I hi ha afegit que “la ciutat, la fan les persones, però el petit comerç les uneix i cohesiona”.

Durant la seva intervenció, Noguera també ha volgut subratllar que aquests establiments, “a més d’oferir productes de qualitat ofereixen un tracte exquisit, generen riquesa i llocs de feina, ajuden a empènyer l’economia local i la qualitat de vida de la ciutadania”.

Durant els darrers tres anys l’Ajuntament de Palma ha estat fent feina per a crear des del consens, un protocol d’actuació i una bateria de mesures amb la finalitat de protegir, posar en valor, donar continuïtat i sobretot mantenir l’autenticitat de la ciutat mitjançant els 78 establiment centenaris que formen part del catàleg que hem elaborat. Es pretén, a més de contribuir al seu coneixement, el manteniment i la promoció, sensibilitzar la ciutadania i el visitant respecte dels seus valors i el model de ciutat que volem ser. Palma no seria la mateixa sense aquests establiments, i que protegir allò autòcton ens fa únics.

Comparteix a les teves xarxes!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email