< Marisol Fernàndez va presentar ahir, 30 de maig, una proposta per exigir al Govern que tothom tengui dret a una targeta sanitària, és a dir, a tots els drets d’atenció sanitària pública.Totes les forces polítiques varen lamentar la mort d’Alpha Pam, així com demanaren al Govern balear que incrementi els mediadors culturals que treballen a centres de salut i hospitals, que realitzen un acompanyament i suport a persones nouvingudes o estrangeres.
Marisol Fernàndez va presentar ahir, 30 de maig, una proposta per exigir al Govern que tothom tengui dret a una targeta sanitària, és a dir, a tots els drets d’atenció sanitària pública.Totes les forces polítiques varen lamentar la mort d’Alpha Pam, així com demanaren al Govern balear que incrementi els mediadors culturals que treballen a centres de salut i hospitals, que realitzen un acompanyament i suport a persones nouvingudes o estrangeres. 
Així mateix, el PP va votar en contra de donar cobertura sanitària per tothom. Els populars retallen en serveis sanitaris, sobretot a les persones amb menys recursos, mostrant de nou les seves prioritats: pagar a la banca a costa de retallar drets a les persones.
Alpha Pam ha mort perquè era pobre i immigrant. “Si no hagués estat immigrant tindria targeta sanitària i si no hagués estat pobre hagués pogut pagar les factures del Conseller Sansaloni” va denunciar Marisol Fernández.
“Això no pot tornar a passar: cap persona ha de morir per una inadequada assistència sanitària” diu Fernández. S’ha retirat la targeta sanitària a 20.000 mil persones a Balears. Una targeta que dona dret a tenir una història clínica, un metge de família, en resum a tenir dret una assistència sanitària.
La salut pública i la salut individual està per sobre de l’estalvi econòmic. Sempre exigirem que tothom tengui dret i accés a la salut pública. Mentre “el PP vol privatitzar al sanitat, no els hi permetrem”, de nou es volen privatitzar els beneficis i socialitzar les pèrdues i els drames socials.
]]>
 
								