Antoni Noguera: “Volem que el visitant conegui la ciutat al complet i se’n dugui el millor tast; per això comptam amb quatre cuiners amb estrella Michelin”
Madrid, 18 de gener de 2018.- El batle de Palma, Antoni Noguera, juntament amb la regidora de Turisme, Comerç i Treball, Joana Maria Adrover, han presentat avui matí a la premsa especialitzada, mitjans estatals i de les illes desplaçats a Fitur la nova estratègia turística, centrada en el turisme cosmopolita i en el producte gastronòmic com a valors essencials per a la potenciació de la temporada mitjana i baixa. A l’acte hi ha assistit també el gerent de la Fundació Palma 365, Pedro Homar.
El batle de Palma, Antoni Noguera, ha afirmat que “el nostre objectiu és que les persones que ens visiten coneguin la ciutat al complet i se’n duguin el millor tast; per això comptam amb quatre cuiners amb estrella Michelin”. Igualment, el batle ha posat l’accent en la qualitat del producte, el seu valor desestacionalitzador i sostenible respecte l’entorn. Així, ha dit que “Palma està de moda. I és la nostra responsabilitat gestionar aquest èxit perquè la ciutat no mori d’èxit”.
Així mateix, durant el transcurs de la presentació, la regidora Joana Maria Adrover ha destacat la cultura i la gastronomia com a eixos fonamentals de la nova estratègia turística de Palma i el turisme cosmopolita com un segment estratègic per a l’impuls de la temporada mitjana i baixa. “Es tracta d’un viatger que cerca experiències noves i mostra un interès especial en el turisme urbà, les compres i la gastronomia, i que sobretot valora la qualitat del producte i del tracte rebut”, ha dit la regidora.
Per a finalitzar, Adrover ha afirmat també que “la gastronomia és, per tant, un dels pilars en la promoció turística de Palma i cobra especial rellevància durant aquest any. I ha afegit que la ciutat ha experimentat un notable canvi en els últims temps, convertint-se en una ciutat oberta, dinàmica, moderna i cosmopolita, incentivant la cultura, promocionant el seu patrimoni”.