Comparteix a les teves xarxes!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

L’Ajuntament de Palma estalviarà fins a 450.000 euros anuals amb les notificacions electròniques

Palma 4 d’octubre de 2019. – L’Ajuntament de Palma està implantant el nou sistema de notificacions via electrònica a la ciutadania, en substitució del model de repartiment postal ordinari.

Aquest nou sistema telemàtic s’ha iniciat per les notificacions més nombroses, les corresponents als decrets municipals, que suposen el 90% del total que emet l’Ajuntament de Palma. Són notificacions, per exemple, de contractes menors, llicències d’ocupació de via pública, multes….etc. Cort té previst iniciar més avanços en administració electrònica durant aquesta legislatura.

L’Ajuntament de Palma genera anualment una mitjana de 30.000 decrets. L’anterior sistema tenia un cost d’entre 10 i 15 euros per decret, i aquest és totalment gratuït.

La notificació electrònica permetrà a qualsevol persona física o jurídica rebre per via telemàtica de forma immediata les notificacions administratives. Així, s’estalvia temps, sense haver d’esperar al procediment ordinari de firma i a l’enviament per correu o empresa de repartiment.

L’aplicació de notificacions de decrets de l’Ajuntament de Palma està connectat amb la Carpeta Ciutadana de l’Administració General de l’Estat. Així, la persona interessada, rebrà un correu electrònic amb un enllaç per accedir directament al contingut complet de la notificació i l’Ajuntament sabrà al moment que s’ha realitzat.

L’avantatge és que la Carpeta Ciutadana de l’Aministració permet consultar en qualsevol moment, l’estat dels expedients, notificacions i registres d’una persona, que queden guardats. L’accés requereix identificació mitjançant el sistema d’autentificació de clau a través de certificat digital, DNI electrònic o clau permanent.

Comparteix a les teves xarxes!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email