Comparteix a les teves xarxes!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

Dilluns dia 15 de març s’obre el període de sol•licitud de plaça a les Escoles d’Infants municipals

Palma, 11 de març de 2020.- Dilluns que ve, dia 15 de març i fins al 31 de març, s’obre el termini de sol·licitud de plaça per al curs 2021-2022 a les dotze escoles d’infants del Patronat Municipal de l’Ajuntament de Palma.

Les famílies interessades podran presentar les seves sol·licituds de manera telemàtica a través dels webs escolaritzacio.caib.es o bé palmaeduca.cat. Es recomana que es faci emprant la signatura digital a través de l’usuari CAIB/GESTIB i Cl@u Permanent perquè d’aquesta manera es podrà completar tota la tramitació. En cas que s’hagi entregar documentació en paper dins el mateix termini es podrà presentar a les Oficines d’Atenció a la Ciutadania de l’Ajuntament de Palma sense necessitat de demanar cita prèvia.

En el cas dels infants que ja estiguin matriculats a una escola del Patronat, la tramitació de sol·licitud de plaça es gestionarà des del centre on l’infant hi està inscrit.

El calendari preveu la publicació de las llistes provisionals dia 14 de maig i un període de reclamacions del 17 al 19 de maig de 2021 (ambdós inclosos). Dia 31 de maig es faran públiques les llistes definitives i el període de matriculació serà de l’1 al 16 de juny, tots dos dies inclosos.

Les consultes relacionades amb la sol·licitud de plaça i el tràmit telemàtic s’atendran demanant cita prèvia a través del web de l’Ajuntament (www.palma.cat) o del PMEI (www.palmaeduca.cat). A causa de les actuals situacions sanitàries actuals només es tramitaran de manera presencial a les oficines del PMEI les sol·licituds gestionades per les treballadores socials.

Tota la informació es pot consultar al Llibre d’Informació del Patronat Municipal d’Escoles d’Infants a: http://www.palmaeduca.es/p_activitats/index.php?modulo=actividades&accion=actividad&id=328

Comparteix a les teves xarxes!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email