Comparteix a les teves xarxes!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

El Consell Municipal de Serveis Socials fa balanç de la feina feta el 2022

 

Palma, 16 de desembre de 2022. – El tinent de batle de Cultura i Benestar Social, Antoni Noguera, un representant de cada grup polític amb representació municipal, experts universitaris, entitats que col·laboren en la gestió de serveis socials com, per exemple, Càritas, Intress, Naüm, Jovent o Creu Roja, així com sindicats i col·legis professionals han participat avui en el Consell Municipal de Serveis Socials.

El Consell Municipal de Serveis Socials és un òrgan de comunicació i interrelació amb diferents sectors, associacions i experts que actuen o tenen incidència en el benestar social de la ciutat. La trobada tenia diversos punts a l’ordre del dia: d’una banda fer balanç de la feina feta per l’Àrea el 2022, presentar el Salari de referència local, les ajudes d’emergència social o la reestructuració del nou servei d’ajuda a domicili, entre d’altres.

Antoni Noguera: “el compromís de l’àrea de Benestar Social és estar al costat de les persones que més ho necessiten, sobretot en un context tan incert”.

Noguera ha explicat que “el compromís de l’àrea de Benestar Social és estar al costat de les persones que més ho necessiten, sobretot en un context tant incert”. Benestar Social enguany ha atorgat més de 6 milions d’euros en ajudes econòmiques, 3 milions a cobertura de necessitats bàsiques i 2 milions a ajudes d’habitatge, i la resta es destina a ajudes d’infància i prevenció del risc. Aquestes ajudes ha arribat a 4.368 famílies.

El Consell municipal, constituït el febrer de 2017, que es reuneix dues vegades cada any,  és un espai d’assessorament i consulta en la matèria, i permet una anàlisi i debat participatiu sobre les necessitats socials de la ciutat, compartint iniciatives i coneixement d’aspectes rellevants dels sectors dels serveis socials.

Durant la jornada, a la sala d’actes de Can Balaguer, també s’ha explicat la II Cartera de Serveis socials municipals i el nou programa Ciber-SAD. Aquest darrer permetrà l’ús d’una nova aplicació per la gestió integral del servei d’ajuda a domicili, el fet de compartir la informació entre l’administració, les entitats que gestionen i les persones i famílies que reben el servei.

Comparteix a les teves xarxes!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email