Comparteix a les teves xarxes!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

Volem "butaca 2.0" als teatres municipals

<![CDATA[

En el proper plenari presentarem una moció proposant crear una  “butaca 2.0”. La idea consisteix en reservar unes quantes localitats dels teatres municipals per a persones amb una certa influència a les xarxes socials per tal que generin continguts sobre l’espectacle com “tuits” o entrades al facebook, en temps real.

La iniciativa es persegueixen quatre objectius: promoció, participació, cooperació i connexió amb el públic juvenil.

Comentar un determinat espectacle a través de les xarxes socials significa promocionar aquest espectacle en concret i els teatres municipals en general, a través d’uns mitjans que no són els habituals.  D’altra banda, la globalitat de les xarxes socials permet difondre la nostra producció cultural fora de l’illa amb un mínim cost.

En segon lloc, la participació i la interacció que permeten les xarxes socials pot generar unes sinèrgies  molt enriquidores i pot establir nous vincles entre totes les persones interessades per la cultura.

Finalment,  la “butaca 2.0” ens ajudaria a establir un pont entre les institucions culturals i la gent jove, un públic al que sovint és més difícil arribar i que, alhora, és molt necessari atreure.  A més de la gent jove, la possibilitat d’accedir als espectacles de forma gratuïta a canvi de “tuitejar”, penjar al facebook i a instagram, és una forma de cooperació i d’intercanvi no mercantil molt necessària en el moment actúal.

L’Ópera de Palma Beach, l’Orquestra Simfònica de Cincinnati, la Sala Villarroel de Barcelona i a Palma, l’Auditòrium, ja han experimentat aquest model, amb una important acollida per part del públic “tuitejador”, la majoria del qual està format per gent jove.

 ]]>

Comparteix a les teves xarxes!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email