Palma, 7 de setembre de 2020.- L’Ajuntament de Palma llença aquesta setmana la campanya “El petit comerç ens fa grans”, una iniciativa amb la qual el consistori vol reivindicar la importància del petit comerç com a motor econòmic i dinamitzador de l’activitat dels barris de ciutat.
La campanya constarà d’anuncis a premsa escrita i digital, xarxes socials, emissió de falques radiofòniques i publicitat als autobusos de l’EMT i OPIS, per recordar els valor afegits del petit comerç com són la proximitat, la familiaritat del tracte que es dóna als clients, la qualitat dels productes que ofereixen o l’oferta especialitzada de la qual disposen.
L’objectiu és promoure les compres als establiments petits de ciutat generant així activitat econòmica, afavorint la creació de l’ocupació i col·laborant a la millora de les barriades de Palma.
Des de l’Ajuntament recorden que d’ençà que va començar la pandèmia de la COVID-19, el petit comerç ha fet un esforç per actualitzar-se i implantar les mesures sanitàries i de seguretat necessàries per tal que els clients puguin fer una compra segura.